12.13.2014

The horse farm



Bloguma paylaşım yapmanın mutluluğuyla herkese musmutlu bir haftasonu diliyorum.
Bloguma girebirmem benim için ekstrem bir durum olduğundan (çalıştığım için) şuan buna zaman ayırmak beni mutlu ediyor.

Evet gelelim bugünkü konumuza.... ve ne giydiğime..
Üzerimdeki kırmızı etek ve şuan çok moda olan püsküllü bluzun tasarımı bana aittir. Yeni yaptığım birşey değil birçoğunuz zaten bu kloş eteklerden bi iki sene belki daha öncesinden mağazalarda görüyodur. Bende yanlış hatırlamıyosam 1.5 yıl kadar önce yapmıştım. Ama kombin yapıp burada paylaşmak için anca fırsat bulabildim :)).  Bu tarz kloş etekler hala bu sene de çok tercih ediliyor.. Ve birçok parçayla rahatça kombin edilebiliyor...

Hi everybody!! Have a nice weekend!!! I'm very happy to share new post on my blog.. I'm very busy in these days becouse ı'm preparing new season SS15 new trends...


The red skirt and the top that I was wearing designed by me :). I did them last year but I just wear and combined them for blog :).











At çiftliğinde yaptığımız bu çekim çok eğlenceli geçmişti. İlk defa atlara bukadar yakın olabildi :). İlk başta çok ürksemde oradaki hocalarının yardımıyla, atlara nasıl yaklaşılacağı konusunda yardım alınca herşey çok daha eğlenceli oldu. Belki daha sonra jockey eğitimi alabilir korkuyu tamamen yenebilirsem tabi :)).

We did this shoot at the horse farm so it was so fun :).firsty I was uneasy but after I learned how to being close with horses :).
Bu beyaz ata bayıldım :). Nasıl da tatlı şirin duruyor masallardaki gibi :).

White horse... is very cute and sweety :)... like in fairy tales...








Fashion Designer by; me (Anisa Diko)
Photographer; Yavuz Özçelik

4 yorum:

Unknown dedi ki...

amazing :)
www.charmeusee.blogspot.com

Moda Düşleri dedi ki...

Cok yskismis gercekten kirmizinin enerjisi bi baska :)

Liz Lizo dedi ki...

Love the leather jacket!

xoxo, Liz
http://dikostyle.blogspot.com/2014/12/the-horse-farm.html

Kuzununannesi dedi ki...

etegın cok guzel olmus bluz zaten cok yakısmıs kombın cok guzel...kocaman sevgıer

KAPAT

Yorumlarınız için teşekkürler.

Instagram

 
 
Scroll To Top